2018-04-01

Böcker i mars

1/1 Den eviga elden av Ken Follett
11/3 Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
12/3 Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon
15/3 Och så levde de lyckliga av Lucy Dillon
17/3 Tango för vilsna själar av Lucy Dillon
18/3 Hundra omistliga ting av Lucy Dillon
22/3 När livet börjar om av Lucy Dillon
23/3 Allt jag önskade av Lucy Dillon
25/3 Toner i natten av Jojo Moyes
27/3 Etthundra mil av Jojo Moyes
28/3 Lotus Blues av Kristina Ohlsson
28/3 Mios blues av Kristina Ohlsson
29/3 Grace av Anthony Doerr
 
Mars blev en bättre bokmånad än januari och februari, 13 böcker. Den eviga elden är en tjock bok som jag inte kom långt i i januari när jag började läsa den, men sen fastnade jag i den och sträckläste den. Som synes har jag sedan läst om alla Dillons härliga böcker och vill nu skaffa hund och flytta till en engelsk småstad... Lotus blues och Mios blues är spännande svenska deckare.
 
Jag behöver boktips, snälla, kom med förslag!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Här kommer lite boktips:
    Säg att du är min av Elisabeth Norebäck
    Låt oss hoppas på det bästa av Caroline Setterwall
    Låt den rätte komma in av JA Lindkvist
    Konsten att tala med en änkling och Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper
    Hälsorevolutionen av Maria Borelius
    Neapel-kvartetten av Ferrante
    Hälsningar Ellinor

    SvaraRadera
  2. 'Läsarna i Broken Wheels rekommenderar' är en riktigt bra bok!
    Jag har läst några av Lucy Dillons böcker och de har varit jättebra, så jag hoppas jag får chans att läsa fler...

    SvaraRadera