2018-04-19

På jobbet, årets första och mera kaninbur

En kollega visade en rolig app igår, Garage band. Med hjälp av den kan man komponera musik. Det var kul att testa!



Jag och ett par kollegor snyggade till i vår iPad-vagn och märkte upp platserna med nummer. Det gör livet lite lättare, skönt att vi äntligen hann med det!



Efter jobbet åkte Elvira och jag och köpte grindlås till kaninburen. Vi passade också på att äta årets första glass ute! Vår!



Sen började jag sätta nät i kaninburen. Det är lite trassligt och tar lite tid. Elvira la stenar på ställen där det var lite gropar. Jag ska försöka bli klar idag.



Nu går grinden att stänga i alla fall!



Oskar började en femgångerskurs på KomTek igår, det var kul men lite tråkigt att ingen han kände var med. 

Efter att jag hämtat honom var jag sjukt trött, men det blev lite slappande i soffan innan läggdags. 

1 kommentar:

  1. Mmm, det där ser ut som en Magnum Strawberry! Så gott!

    SvaraRadera