2016-10-15

En helg utan något särskilt inplanerat

I fredags lekte Oskar med Balder. Håkan och jag veckohandlade. Jag hjälpte syrran att hämta en bil. 
Eftersom det var räkmackans dag så åt vi räkmackor. Den här har Elvira designat. 


Håkans design. Gott!


Sedan blev det en Pokémon-promenad runt samhället med Oskar och Håkan. Mysigt att gå i mörkret!


På lördagen åkte Håkan och jag till stan och köpte overall till Oskar. Jag köpte ju en på Ullared som var lite liten, men efter att jag skrivit om den här på bloggen så hörde Emma, Tims mamma, av sig, de kom och provade den och som tur var passade den honom. 
Den här overallen köpte vi istället:


Jag promenerade en sväng och på eftermiddagen var vi ute och grejade i trädgården en del. Kaprifolen blommar!


Nu är både pool och studsmatta undanplockade för säsongen. 


Vi gick en Pokémon-runda igår kväll också, innan vi gick hem och åt Pulled Pork med pitabröd/tortillas. 


Idag har jag varit i kyrkan och lyssnat på härlig sång, sen får vi se vad som händer resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar