2016-09-06

Utedag och nya möbler

Igår blev en annorlunda dag på jobbet! Min klass skulle få nya möbler. Klassrummet tömdes på söndagen och de nya kom under måndagen och för att inte vara ivägen hade vi lektioner utomhus. Den här bänken fick vara min kateder för dagen.


Det gick ganska bra att jobba ute, men det blev lite varmt och solen sken i ögonen. Tur ändå att det var fint väder!


Vi utforskade det här med saker som flyter och sjunker också, det var spännande!


På eftermiddagen hade vi APT, efter det stannade jag kvar och fixade iordning i klassrummet. Nya bänkar och stolar som skulle ställas på plats, och så nya skåp som jag fick ställa in grejerna jag rev ut ur det gamla på förmiddagen. Det blev fint!


Efter närmare tolv timmar på jobbet kunde jag gå hem och känna mig rätt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar