2016-09-13

Cykling, barnvakt, höstfint

Först måste jag än en gång be om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen. Skyller på att jag är trött och seg och att hjärnan inte fungerar som den ska. 

I söndags cyklade Oskar, först bana med nya hinder (det gäller att ha tungan rätt i mun) och sedan tävling. Oskar, som varit lite förkyld, körde på ända tills han fick svårt att andas. Men det gick över!


Jag kom hem lagom för att gå en promenad med Penny så hon somnade. Vi var nämligen barnvakt!


Hon somnade gott!


När hon vaknade blev hon underhållen av dessa två!


Spännande att få hälsa på kaninen med moster!


Håkan hoppas förstås på att barnbarnet blir fotbollsproffs när inget av barnen blev det, men jag är tveksam!


Jag har gjort höstfint i krukan. 


Men pelargonerna jag hade var så fina att de hamnade i en annan kruka ett tag. 


Poolen är nerplockad nu, lagom tills det blev riktigt varmt! 

Jag känner att det här mest blev bildtexter, men min hjärna orkar inte mer. Nu är det snart dags för föräldramöte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar