2014-09-28

Ullared - vår höstresa!

Varje höst brukar vi åka till Ullared och handla. I år blev vi inte så många, Håkan och Jossan följde inte med. Så det blev en utflykt med min svärmor och min bonusdotter. Trevligt!
Vi åt smörgåstårta till frukost på en rastplats, och passade på att uppvakta Ingalill med paket, eftersom hon snart fyller år. 


Efter ca fyra timmar var vi framme. 


Jag träffade fyra människor som jag känner, och så såg jag Ola-Conny. Han blev fotad av många! 


Vi handlade en massa, åt god mat och fikade. En rolig dag!


Jag blev först genom kassan, de öppnade en ny kassa så jag hade turen att komma tvåa i den kön. Tittar du noga på bilden ser du både Ingalill och Mathilda. Det var mycket folk i hår, men det gick bra ändå. 


Jag hittade det mesta som jag letade efter. Vi handlade en hel del, men bilen blev inte helt full. 


Sen åkte vi hemåt!

1 kommentar:

  1. Åh, jag sitter och drömmer om Ullared kunde öppna en filial här uppe i södra norrland...:) Skulle så gärna kunna åka dit på ett sätt som inte innefattar övernattning:)

    SvaraRadera