2014-09-20

Kalaslördag

Barnen och jag ägnade förmiddagen åt shopping. Dollarstore, leksaksaffären, loppis och Ica besökte vi, och kom hem med presenter mm. Självklart fikade vi på loppis!


Till lunch blev det pannkaka med sylt och keso. Elvira gjorde Polens flagga!


Det blev en presentkasse! Jag gillar sådana, det blir lite festligare!


Sen åkte vi och firade dagens födelsedagsbarn! Elvira blev kvar där med ett gäng tjejer!


Oskar och jag åkte hem efter att ha övertalat Mathilda att komma till oss. Mathilda och jag köpte thaimat.


Oskar åt hamburgare från BK, som han åt liggandes i soffan. Hm...

 
Ikväll sover Oskar hos mig, Elvira sov hos mig igår och det måste ju vara rättvist...
 
Imorgon kommer Håkan hem. Jag längtar... Jag är inte van vid att vi är borta från varandra så här länge, det är inte alls roligt. Jag vet att det är många som måste veckopendla, resa i jobbet osv och jag är tacksam att vi inte har det så. Men åh, vad mycket roligare det hade varit om jag hade fått följa med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar