2011-10-05

Syskonkort

Idag har det handlat en del om kort. Oskar har tagit kort på förskolan. Innan de gjorde det hann han tyvärr få feber, så Håkan fick hämta honom på förskolan och sen åka tillbaka till fotograferingen. Av den orsaken blir det inget syskonkort i år, det skulle de ta imorgon men jag kan inte få dit Oskar på något sätt.

Jag har också fått hem kort som jag beställt, bland annat fick jag hem korten på alla barnen som små. Jag hade kort på dem tidigare, men det fanns inte plats för Oskar. Jag har letat länge efter en bra ram, den här hittade jag i våras men då behövde jag ett par nya kort och inte förrän nu har jag kommit mig för med att beställa dem. Äntligen är det klart!



Här är de alltså, Kalle, Jossan, Elvira, Oskar och Mathilda. Fem fina syskon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar