2011-10-27

Börjat jobba

I tisdags började jag jobba igen. Den här veckan jobbar jag halvtid, sen är tanken att jag ska jobba heltid igen. Det är skönt att vara tillbaka på jobbet igen, jag har saknat det! Visst är det skönt ett tag att softa hemma, men det blir tråkigt efter några dagar.
Men det är jobbigt att jobba, att ta sig fram i korridorerna och framför allt att ta sig till och från jobbet. Vi bor ju nära, men inte tillräckligt nära. Snart känns det förhoppningsvis bättre!
Idag ska Oskar ha med sig en nalle till förskolan, de ska ha nalle-fest! "Kommer ni sakna mig när jag är på nallefest? Jag kommer sakna pappa." sa han nyss. Jag vet inte om han tror att han ska vara borta hela kvällen kanske.
Elvira fortsätter se dubbelt, jag hoppas att vi snart hör något från sjukhuset. Det är jobbigt att vänta, tycker jag.

Skickar en liten hälsning till min svåger, som ligger på sjukhuset och latar sig! Hoppas operationen har gått bra och åk inte hem för tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar