2024-07-22

Raukar och minigolf

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering av de sista dagarna på Öland, jag har fått klagomål från någon som inte vet vad hon har haft för sig! Jag blev väldigt trött och har inte orkat skriva, men nu ska jag försöka ta tag i det. 

På torsdagen åkte vi till Köpingsvik, där Maria och Martina hade husvagnen. Det blåste lite, så det var svårt att känna hur bra solen tog. Här badar Arvid och Oskar.  



Strandlek. Bra att ha med sig en stor ”kusin”. 



Vi var inte ensamma på stranden. 



På eftermiddagen åkte vi till Byrums raukar. Där klättrades det och vi tog en massa fina kort. 











Arvid och Mathilda letade fossiler. 



Vera klättrade värst av alla, tätt följd av Oskar. 





Fossiljägaren. 



På kvällen åkte vi till Sandviks kvarn, där vi åt kvällsmat. 



Arvid åt en gigantisk gyrosrulle. 



Sen spelade vi minigolf. 







Ni ser väl vem som blev den lyckliga vinnaren? Oskar och jag kom på delad andraplats. 



På hemvägen åkte vi en omväg längs kusten vid vackra Äleklinta. 



Jag har så fina kort på Elvira från förra gången vi var där. Det gör så ont att minnas ibland, samtidigt som jag är glad för fina minnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar