2024-05-05

Kosläpp, fika och grill!

Igår var det dags för årets kosläpp! I år stod jag hos hönsen och Oskar hjälpte till på parkeringen. Håkan var där med Penny och Roxanna, men han mådde inte riktigt bra och åkte hem, så tjejerna fick hänga med mig och Oskar. 



En liten ko!



Roxanna rider på en ko.



Penny klättrar i träd.



Grisar!



I hönshuset.



Roxannas favoriter.



Väntan på kosläpp. 



Äntligen fick korna komma ut!



Tråkigt att vänta på mig i värmen. 



Desto roligare att få hålla i kattungen! 





Penny och Oskar åker fyrhjuling!



Kor på grönbete!



Sen åkte vi hem och jag bakade paj. Håkan och Oskar åkte på fotboll. Ingalill kom och fikade med oss. 



Penny och Roxanna badade, jag önskade att jag hade fått plats i poolen jag också. 





När Ingalill åkt hem åkte vi till Dollarstore. 



På kvällen kom Maria. Håkan och Roxanna grillade. 



Gott!



Vi såg på Fångarna på fortet, tänk att det programmet fortfarande görs. 

Det blev en riktigt varm sommardag, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar