2023-06-18

Tjejmilen Sälen

På lördagsförmiddagen åkte vi mot Lindvallen och tog liften upp. Jag skulle springa Tjejmilen Sälens 5 km-slinga. 
På väg mot starten. 



Startsignalen har ljudit!



Tjejmilen Sälen är ett trailrun, så vi sprang på smala, steniga stigar och på spänger. Det gör ju att det är svårt att springa hela tiden. Uppförsbackar fanns det en del också. 



På ett par ställlen låg det snö kvar, jag gned lite i ansikten och fick lite svalka!



Vi passerade Stensjön, för fanns det vatten och godis!



Sen var det nerför nästan hela vägen in mot mål. Jag gick sällskap sista biten med en tjej som peppade och gav tips, det var uppmuntrande!



Min privata hejaklack hade placerat ut sig och tog kort! 

I mål!



Nöjd med min tid på 40:24. På ett trailrun!



Vi hejade på min kollega Hanna som sprang milen! Emma sprang också, vi träffade henne innan min start men såg inte när hon startade. 



Vi tog liften ner med utsikt över startområdet!



Nöjd och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar