2019-01-06

Shopping mm

Oj, vad dålig jag var på att ta bilder igår! Nåja, det får gå ändå. Elvira och jag  åkte och shoppade igår. Jag var mest chaufför, Elvira brände julklappspengar. Hon köpte tröjor, duschcreme, en klädställning och galgar mm. Vi fick en bra pratstund på vägen dit också!
Vi köpte med sushi/chicken Nuggets hem och åt sen lunch. 
Sen kom syrran och fikade. Mathilda åkte hem efter att ha varit här mer eller mindre i två veckor. Då vet man att lovet snart är slut...
Syrran åkte hem en sväng men kom tillbaka och åt kvällsmat. Hon, Oskar och jag tog en promenad och kastade tärning, men kom tillbaka mot hemmet mest hela tiden, vilket var tråkigt. 
När syrran hade åkt spelade jag spel med Oskar och såg Stjärnorna på slottet. 
Det var den dan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar