2018-10-11

Jag lever!

Var inte oroliga, jag lever. Har bara inte hunnit/orkat blogga.

I söndags mådde jag lite bättre. Håkan och jag åkte en sväng med bilen och letade alkottar. Den här fina sjön kom vi till bland annat. Alkottar hittade vi, men inte här. 
En fikastund med barnens farmor hann vi också med!


I måndags var jag med Oskar till tandläkaren. Mamma skjutsade oss. Han var lite oroligt eftersom han slarvat lite med tandborstningen, men det hade han inte behövt varit, hans tänder var i perfekt skick. Hoppas han ändå förstår vitsen med att borsta tänderna...


I tisdags kväll skjutsade jag Oskar till och från sista fotbollsträningen och mellan varven gjorde jag en låda till jobbet.


Igår hade vi utbildning och besökte en nybyggd skola i kommunen. Den var fin, men vissa saker var inte helt genomtänkta. 

Nu på morgonen var det dimmigt ute. Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar