2017-11-25

Lite blandat från veckan!

Ja, veckorna går och inte är jag särskilt duktig på att blogga om det. Snart är november slut, snart åker jag till London.  Här kommer några bilder från veckan i alla fall!

Oskar ska vara tomte i skolans luciatåg och kompisen Marcus mamma köpte med sig likadana dräkter pt dem från Ullared! Tack! Egentligen är jag inte så förtjust i färdigtryckta dräkter, men jag har inte grejer/tid till att komponera ihop nåt snyggt med stickad tröja osv. Då är det här en bra lösning och Oskar tyckte den var skön!



Kaninerna äter morötter i utehagen medan vi mockar i buren!



Julbelysningen sitter uppe utanför huset!



Jag måste också visa en bild från vårt torg, i år har de verkligen lyckats med julbelysningen! I en del träd hänger det röda kulor, men det syns inte så bra på kortet tyvärr.


När jag tog den bilden hade vi fått snö, men den har smält bort nu. 

1 kommentar:

  1. Vad fint det ser ut med eran julbelysning! Här väntar jag fortfarande på att i alla fall centrum-granen ska komma upp...tyvärr inte så mycket andra dekorationer där jag bor...

    SvaraRadera