2008-06-09

Minne - Oskar på BB

Skrivet 25 juli 2022

Oskar och jag blev kvar på BB några dagar. Namnet bestämde vi oss för på lördagen, tror jag. 

Vi fick besök, först ut var storasystrarna Elvira och Mathilda, som hälsade på oss på lördagen.



Han fick presenter förstås, fina gosedjur. Hunden var från Elvira om jag minns rätt. 


Maria och Lovisa kom också på besök, på söndagen. De fick inte komma in på BB eftersom det inte var besökstid, utan vi träffades i korridoren och gick sen till kafeterian. 


Moster och kusin!


Elvira körde baljan tillbaka till BB. 


Sen blev det bad!


På kvällen fick Oskar besök av mormor och morfar!


Det var varma dagar på BB vill jag minnas, jag sov med fönstret öppet. En natt skrek han så fort jag inte gungade baljan, annars tror jag mest att han åt och sov. Jag längtade hem till Elvira och Håkan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar