2021-08-29

Sköna söndag!

Ibland är det väldigt skönt att ta det lugnt och inte göra så mycket. Idag har varit en sån dag. Msthilda och jag har suttit och tittat på QI på BBC Brit och slöat, medan Håkan plockade svamp. Jag städade undan kräftskiva-dekorationerna och letade saker att sälja på nästa helgs loppis. 

Sen tog Håkan och jag en sväng i skogen och hittade nån liter kantareller. Härligt att komma ut lite. Men varsin älgfluga fick vi med oss. Minst, det kan nog hända att vi upptäcker fler. 



Lite fika hos syrran blev det också. 





Sen har jag letat mer loppisgrejer och prismärkt en del. Vi åt panerad gös till kvällsmat. Mathilda åkte hem, jag tittade på Outlander, Aslan och Shelly bråkade, Elvira och Oskar höll mig sällskap vid TVn ett tag när Håkan lagt sig och nu avslutar vi den här veckan! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar