2020-10-06

Söndag med firande

Jag slöade en del i söndags. Men inte bara, jag röjde och städade en del också. Sticka och se på serier är dock väldigt trevligt! Trevligt sällskap fick jag också!



Oskar kom hem från sin fiskeutflykt. Han hade inte sovit så bra eller mycket, men han verkade nöjd ändå. Jag snodde en bild på sovplatserna i vindskyddet. 



Jag köpte present åt svärmor, som fyllt år, och råkade handla en likadan höst-ljuslykta åt mig själv. Den ned löven! Älskar den!



Så var det dags för firande. Ingalill kom förstås, men trots att hon fyllt år kom hon inte med på bild. Det blev barnbarn för hela slanten. Mathilda, Kalle och Daniella kom nämligen också och som ni ser var Milian och Adeline med!
Milian gillade Aslan!



Det var visst riktigt roligt att leka med en kattunge. 



Oskars gamla motorsåg var också rolig! Och Oskar! (Och Elvira)



Sötnosen Adeline!



Skrattar lite åt farfar!



Elvira och Adeline!



Det blev ett trevligt avslut på en bra helg som kändes ovanligt lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar