2020-02-10

Söndag med fika och bio

Igår eftermiddag åkte Håkan, Oskar och jag till Ingalill och fikade! Penny, Roxanna och Josefin kom också dit och efter ett tag dök Håkans bror Stefan upp. Penny tog min mobil och tog lite kort. 

Oskar



Roxanna och Håkan 



Min kind



Ingalill och en pigg josefin



Ingalill bullade som alltid upp en massa gott!



Roxanna pusslade, hon är riktigt duktig!



Penny ritade så fint. Och tejpade rullar med teckningar till mig!



När vi kom hem fick jag för mig att prova min brudklänning. Det var 16 år sedan jag kunde ha den på mig!



På kvällen var jag och syrran på bio och såg 1917. En snyggt filmad drama-krigsfilm med många bra skådespelare. En och annan ologisk händelseföljd på sina ställen, men annars bra!



Nu är det måndag, fem dagar till sportlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar