2020-02-05

I tisdags!

I går morse hade det kommit snö! Det blir så ljust och fint!



Vinterkängor på!



Skuggor syns tydligt mot den vita snön. Här är jag kort och tjock (och bär termobyxor över armen). 



Lång och smal! Ja, det var vad jag roade mig med på väg till jobbet. Sådant som jag annars bara tänker på när jag är ute och går med små barn!



Mitt jobb byter färg! Det blir en grå färg som är jättefin mot snötyngda, vita rak, men alldeles för mörk mot de snöfria svarta taken vi oftast ser. 



Inhandlade ingefärsshot med förhoppningen att häva förkylningen jag har. Vill inte bli sjuk!



Sen roade jag mig med att titta på Monsen på villovägar! Underbart program, älskar norska!

1 kommentar:

  1. Det blev något strul när jag skulle kommentera på handarbetsbloggen så jag gör det här istället:)
    Vad fin tröjan blir, och vad duktig du är som testar på flätor! Visst är det härligt att lära sig något nytt som också blir bra:) Själv tycker jag det är jätteroligt med flätor! Ser fram emot att se mera:)

    SvaraRadera