2020-02-02

En konstig vinter

20200202, 2 februari, och ingen snö överhuvudtaget än det här året. Jsg tror inte det har hänt i mannaminne. Inte mitt minne, i alla fall. Vi passar på att gå ut och gå i naturen, idag var det härligt soligt och vackert. Håkan och jag gick 5 km vid vårt elljusspår. 





Så vackert!



På eftermiddagen åkte syrran och jag upp till vårt sommarparadis. Vi gick en liten sväng. 



Sen fikade vi hos Stefan och Samorn. Utanför huset blommade snödropparna!



Nere vid sjön var det vackert i eftermiddagssolen!



Vi har inte varit ute hela dagen, jag har hunnit sticka och virka, Oskar och jag har tittat på Star Wars och syrran har varit här och ätit skomakarlåda till kvällsmat. 

En härlig helg går mot sitt slut!

1 kommentar:

  1. Inte en snöflinga på hela januari...
    Hoppas att du får en fin vecka <3

    SvaraRadera