2018-11-04

Höstlov - Milian och Alla helgons dag

På förmiddagen igår tittade Mathilda och jag på kort. Jag har nämligen lovat att fixa iordning hennes fotoalbum från 2008 och framåt. Hon måste dock själv vara med lite i urvalsprocessen, så först har jag plockat ut lite kort och sedan får hon välja utifrån dem. Ett litet projekt!

Till lunch kom Kalle och Daniella med Milian. Vi åt raggmunk och fläsk. Även Milian smakade lite!


Milian studerar farfar!


Bästa barnvakten!


På eftermiddagen vet jag inte vad vi gjorde. Slöade? Tiden bara rann iväg. Framåt kvällen blev det dags för en promenad på kyrkogården. 


Det är så vackert med alla ljus!


Vi tände ljus för pappa!


Och för min svåger Kenneth. Jag tände ett extra ljus från syrran, hon är på Sri Lanka just nu. 
Tänk att det redan gått tre år. Han fattas oss. 


På kvällen bjöd Håkan på kött och potatisgratäng med svampsås. Vi tittade på Så mycket bättre och House of Cards. 

Snart är höstlovet slut. Tiden går så fort. 

1 kommentar:

  1. Jag har haft datorstrul några dagar men nu har jag läst ikapp och sett alla fina foton från din höstlovsvecka som verkar ha varit både trevlig, mysig och god :)

    SvaraRadera