2018-11-09

Kladdkaka, promenad och nagellack

Och vips! så hade det gått en vecka till. En vecka med flera extra långa arbetsdagar och sen hem och slöa. Nu är det äntligen fredag! Men jag måste skriva ett inlägg om i onsdags, eftersom jag förberett bilder till det nen inte kommit längre, tydligen. 

Elvira har möblerat om i sitt rum, det gör hon titt som tätt. Jag blev väldigt fascinerad av att hon hade så många, turkosblåa nagellack!


I onsdags promenerade jag och Elvira i mörkret, medan Oskar åkte elscooter. Det är mysigt att promenera i mörkret, med alla lampor. Ännu mysigare blir det när adventsbelysningarna kommer upp!


Vi fuskade lite ned köpt kladdkaka på kladdkakans dag, men den var god!


Önskar dig en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Här gick det att kommentera på första försöket men i julbloggen har "jag är inte en robot" rutan snurrat i några minuter nu och jag kommer inte vidare med kommentaren. Märkligt.

    SvaraRadera
  2. Jag har valt att den inte ska visas... Jättekonstigt!

    SvaraRadera