2018-11-01

Höstlov på Västkusten del 3

Det bästa med att bo på hotell är väl ändå hotellfrukost? Vi åt så mycket gott, bland annat kunde man göra egna våfflor.


Barnen fick dock brått till biljardbordet, att spela biljard var det bästa vi gjorde, tyckte Oskar.


Sedan blev det bad igen. Jag tog en bild efteråt så att ni skulle få en lite uppfattning om hur vacker utsikt det var!


Sedan var det dags att checka ut. Vi hade planer på att göra något mer, men Oskar var trött och hade ont i huvudet, så han och jag åkte hemåt. Vi stannade för en toalett- och godispaus på Torp köpcentrum och vi passade också på att köpa ett örhänge åt Oskar så att han kunde ta ut läkörhänget.
Det blev ett matstopp på Mc Donalds i Trollhättan. Där hade de bordsservering när man beställde maten vid en skärm, sååå smidigt!





På parkeringen hittade Oskar snö till sin stora lycka!


Sedan fick vi göra en ofrivillig paus på en halvtimma i Lidköping, pga vägbyggen. Medan vi köade klättrade Oskar bak i bilen och hämtade nässpray åt mig, det kändes lite busigt att klättra runt i bilen tror jag!


Så småningom kom vi, rätt trötta, hem. Oskar satte i sitt örhänge. Bilden är lite suddig, men jag tror ringen syns ändå!


Vi har haft det så trevligt på vår lilla utflykt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar