2018-10-13

Höstlördag hemma!

Roxanna vaknade sent igår kväll och precis när jag kom in till henne såg jag Penny glida ner ur sängen och ramla ner på golvet. Två gråtande ungar... Men det gick bra, jag lyfte upp Penny och hon somnade om innan jag hann lägga på henne täcket. Sen stoppade jag om Roxanna och hon somnade också om direkt. De sov hela natten sen, då går det ju riktigt bra att vara barnvakt.

Sen att Håkan fick gå upp rätt tidigt på morgonen, det är ju sånt som händer!

Det blev lite TV-tittande på morgonen.


Förmiddagsfika!


Elvira åkte och red!


Jag handlade stuprör och hängrännor och monterade dem på garaget. Det kommer ett separat inlägg om detta! Jag målade också brädorna jag köpte igår, dom ska bli en ramp till kaninerna. Imorgon kanske!


Mamma kom och tittade på när jag monterade rännor, sen stannade hon och fikade. 
Efter fikat gick vi ut en stund till, det var så skönt ute. 19 grader!
Tjejerna bjöd på fika utanför lekstugan.


Roxanna spelade fotboll


Gos med Elvira innan det var dags för tjejerna att åka till sin mormor.


Efter kvällsmaten tog Håkan och jag en kvällspromenad.


Vi tände lyktan på trappen, så mysigt


Hoppas du också haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar