2018-10-01

Att ha något att se fram emot!

Det är roligt att ha saker att se fram emot! Jag ser fram emot jul, mot säsongsstarten av Outlander, mot höstlovet med mera, och jag tänkte faktiskt berätta om fyra saker jag har inbokade framöver:

Vann Spa, Hotell och konferens
Ingmarie peppade mig och Oskar att hänga med henne, Marcus och Pelle och hans mamma till västkusten en natt på höstlovet. Bad och mat står på programmet bland annat.


I november ska jag, syrran, Mathilda och Johan gå på middag med mord igen. Jag ser fram emot god mat och en spännande historia!


Syrran har bjudit med mig på en utflykt till Selma Spa, hon fick det i present när hon slutade i en styrelse. Vi har inte bokat än, men det borde kunna liva upp januari månad lite.


I mars blir det musikallåtar för hela slanten, Andrew Lloyd Webber gala låter som om det kommer blir jättebra för oss som gillar musikaler!


Sen har vi börjat prata lite om en resa på påsklovet, vi får väl se hur det blir med det!  Hoppas!

1 kommentar:

  1. Härligt att ha mycket att se fram emot!/syster yster

    SvaraRadera