2018-10-14

Böcker i september

1/9 Folk av en främmande stam av Louise Boije af Gennäs
4/9 En oväntad sommar av Isabel Allende
8/9 Mittvatten av Arne Dahl
13/9 Stjärnklara nätter av Maeve Binchy
?/9 Den magiska källan av Maeve Binchy
21/9 I själ och hjärta av Maeve Binchy
23/9 Allt för Frankie av Maeve Binchy
26/9 Vinter i drömhuset av Maeve Binchy
 
8 böcker blev det i september. Jag är nästan klar med mitt Maeve Binchy - maraton. Den sista boken läste jag klart i oktober, sen kan det vara en eller två böcker som jag inte fått tag på. Gillar du feel good och Irland kan jag verkligen rekommendera Maeve Binchy!
Annars måste jag rekommendera Arne Dahl. Hans böcker är spännande och otäcka, man får tänka till en hel del och jag blev inte besviken på Mittvatten. Nu längtar jag efter del 4 i denna serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar