2018-03-18

Solig söndag!

På förmiddagen var mamma, syrran och jag i kyrkan. På eftermiddagen åkte syrran och jag till en loppis, men den var stängd. Då tog vi en promenad istället!

Vi hamnade vid ett gammalt skyddsrum (?) där en ny cache var utplacerad. Spännande ställe!



Jag skulle inte våga gå dit på kvällen, vi var inte de första att besöka stället om jag säger så, förmodligen använder någon det som sovplats eller plats att hänga på.



En liten nostalgirundtur med bil blev det också innan vi åkte hem och fikade. Idag plockade jag fram de blommiga kopparna, det hör inte till vanligheterna!



Ikväll har jag gosat med Lisa, som aldrig nånsin varit så här gosig förr. Nån som vet varför? Kan inte låta bli att fundera på om hon inte mår bra. Hon blir 11 år i år, men det är väl inte en jättehög ålder på en katt?



Hon låg som en liten bebis i mitt knä!







Nu har familjen lagt sig och det ska jag också. Imorgon väntar en ny arbetsvecka. Sen har vi påsklov!

1 kommentar:

  1. Men vilken sötnos din pälskling! Hon kanske behöver mer närhet nu när hon är äldre? Inte för att jag vet något om katter... Alfahanen har blivit mycket mer social på äldre da'r så kanske det är något liknande..?

    SvaraRadera