2017-10-23

Söndag

Söndagen gick den också, i rasande fart som helger brukar göra, och nu är det måndag. Oskar är inte helt pigg än, han har fortfarande högre temp än han brukar ha även om den är lägre än den varit, men han får pröva att gå till skolan idag.
Vad gjorde vi igår då? Jag sov länge, längre än jag trodde att jag skulle kunna. Sedan åt jag frukost och drack kaffe. Jag ägnade mycket tid åt att välja ut kort att beställa. I slutändan var jag uppe i ca 660 kort från 2016, som jag ville få ner till ca 300. Bara att börja sålla. Nu är jag nere i ca 400, jag får kämpa på lite till. På eftermiddagen kom syrran och fikade, sen åkte vi för att hämta en kaninbur. Den gick tyvärr inte in i kärran, men förmodligen får vi den levererad idag. Den är stor! Syrran följde med hem och åt kvällsmat, rostbiff, potatisgratäng och kantarellsås. 
På kvällen gav jag Skam en chans, den norska serien alltså. Lovade syrran, om hon lovade att kolla Harry Potter (vi ska besöka Harry Potter-museet när vi ska till London). Jag ska ge Skam ett par avsnitt till, än ör jag inte fast. 

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar