2015-12-20

Julavslutning

I fredags var det sista skoldagen för i år, och sista arbetsdagen för mig. Oskar tog på sig skjorta och slips och fixade håret. Väl i skolan såg han att inte så många andra var finklädda, då åkte slipsen snabbt av. Han gillar att vara finklädd och ha slips, men som för de flesta av oss är det viktigt att inte sticka ut för mycket. Gullungen min!


Elvira hade blå jeansklänning när jag åkte hemifrån, men sen såg jag på instagram att hon gjort ett klädbyte. Min fina tjej!


Lite egoboost - ett fint kort från en av mina underbara elever!



På eftermiddagen, när vi hade fått jullov, åkte barnen, syrran och jag till grannkommunen på vår sedvanliga julavslutningsutflykt. Vi fikade och tittade i affärer. Barnen fick en liten avslutningspresent av sin snälla moster!


Syrran och jag gjorde som vi ofta gör - delade på fikabrödet så vi fick två sorter var! Saffransbulle med kräm och chokladbiskvi med marsipantomte slank ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar