2015-12-31

2015 i siffror

1 begravning har vi tyvärr varit på
2 länder har jag varit i, Polen och Lettland
3 bebisar har fötts i släkten, Otto, Penny och Arvid
4 gånger har jag varit i Sälen (vinter, sommar, höst och vinter)
5 :te klass började Elvira i
6 gånger har jag varit på GeKås, Ullared (vid 4 olika tillfällen)
7 år fyllde Oskar,
7,625 vab-dagar (ökning med 0.125)
8 inlägg på min handarbetsblogg
9 dagar av köksrenovering har det blivit, men det är ju lite kvar
10 x 4 år har jag fyllt
12,42 böcker/månad har jag läst i snitt (liten minskning...)
149 böcker har jag läst (ökning)
144 inlägg på julbloggen (minskning)

378 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (ökning)
7523 bloggbesökare har jag haft på den här bloggen i skrivande stund (ökning)


 Rättelse: På själva nyårsafton blev jag gammelfaster igen, en liten Freja föddes och mitt äldsta syskonbarn har nu blivit pappa!! Alltså föddes 4 barn i släkten under 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar