2015-03-21

Vårens tjejresa till Ullared

Vaknade 04.45 i morse och upptäckte att det hade snöat lite. Det var bara att borsta bort snön, för ca 05.30 var det dags för avfärd!


Syrran, Ingalill, Jossan, Mathilda och jag blev det som åkte i år. Här frukost-rastar vi som vanligt. 


Efter ett par timmars shopping blev det lunch!


Och ytterligare ett par timmar senare fika. Syrran och jag delade på halloncheescake och citrontårta!


Vi handlade en massa, fyllde bilen och åkte hemåt vid 16-tiden. Hemresan gick bra, även om det var lite jobbigt att köra, jag blev trött i nacke och axlar. Ca 20.20 kom vi hem. Där väntade två förväntansfulla barn och en sovande make. Elvira hade gjort en välkomstbanderoll!


Åtta kassar lyckades jag fylla! Det roligaste var att jag hittade tre par jeans och att jag fick gå ner två storlekar mot vad jag hade i julas!!!


Oskar bygger lego med sin nya fleecejacka!


Elvira mannekängar!


Trött men nöjd med min shopping och dagen överväger jag nu att gå och lägga mig! Återkommer med bilder på fynden!

1 kommentar: