2014-12-31

2014 i siffror

1 nytt (för oss!) land besökte Håkan och jag, Estland
2 skolbarn har vi nuförtiden
3 katter har vi nu
4 gånger var vi i Sälen (vintern, på väg till och från Funäsdalen, hösten)
5 gånger var jag på Gekås i Ullared, i mars, juni, augusti (två dagar i rad) och september
6 år fyllde Oskar
7,5 VAB-dagar blev det i år (minskning!)
8 julstrumpor hängdes upp i vårt hus kvällen före julafton
9 månader om några dagar är det sen min församling slogs ihop med en annan församling och vi blev en EFK-församling
10 år fyllde Elvira
12,75 böcker/månad har jag läst i snitt (ökning...)
153 böcker har jag läst (ökning)
171 inlägg på julbloggen (minskning)

348 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (minskning)
7275 bloggbesökare har jag haft på den här bloggen i skrivande stund (ökning!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar