2014-03-30

Ullared våren 2014 del 1

Igår var vi på GeKås i Ullared. Detta års tjejgäng bestod av min mamma, min svärmor, min syster och min äldsta bobusdotter. Ett glatt och trevligt sällskap. Vi brukar stanna vid en rastplats och äta frukost, men vid den rastplatsen vi brukar stanna hade några letter slagit läger, de hade tvättat kläder som hängde på tork över hela rastplatsen, så vi åkte vidare. Vi hittade en annan, fin rastplats med en cache! Soligt och fint var det.


Vid tiotiden var vi framme! Innan vi gick in hann jag med att turfa lite. 


Lunchen åt vi i den nyutbyggda kaffebaren. De har nu också paj, bakae potatis mm. Det gick väldigt fort att få maten, tallrikarna var förberedda med sallad och stod i ett ställ. Jag gillar smarta lösningar!


Här lunchar vi!

 
Till eftermiddagsfikat tog jag en himmelsk rabarbercheasecake! Tro nu inte att vi bara åt, bilder på våra fynd kommer senare! 


Jag var lite fundersam innan vi åkte på hur vi skulle få plats på vägen hem. Men det var inga problem!




Vi lyckades hitta hem till slut, trots att jag körde fel på ett ställe. Många glada skratt blev det!

1 kommentar: