2012-11-10

Uppdatering

Oj, mer än dags för en uppdatering! I onsdags åkte jag till Marieberg och träffade min goda vän sedan högskoletiden, Camilla. Det är så roligt varje gång vi träffas, även om det inte blir så ofta. Vi tittade i affärer, fikade och pratade. Mest pratade! Trevligt!
I går var Håkan på personalfest. Jag fick ett ryck och gjorde saffransbullar. Viktigt att poängtera: jag gjorde inte årets lussekattsbak. Det gör vi om två veckor. Det här var bara ett test av ett annat recept. Och jag gjorde släta bullar med socker. En helt annan sak. Men gott! Älskar saffran!
På bilden syns också Oskar, på väg hem från förskolan. Det är kul med is, den här tog han hem för att spara. På morgonen skulle han krossa is i alla vattenpölar, det tog tid att gå till förskolan.
Elvira och jag myste tillsammans när Oskar somnat. Jag gjorde en utbakad fläta på henne, hon tyckte att hon blev så fin!
Ha en trevlig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar