2012-11-01

Tjejdag

Idag skulle Elvira och jag ha en tjejdag. Vi skulle äta lunch, fika och gå i affärer inne i Örebro, hade vi bestämt. 04.30 i natt kom en skakande flicka till mig och sa att hon hade drömt något otäckt. När jag kramade henne så insåg jag att hon var varm. Jag tog tempen på henne - 39,1. När jag på morgonen sa att vi nog inte kunde åka på tjejdag och att hon inte kunde leka med Ida på fredag så blev hon väldigt ledsen. Vi bestämde oss för att göra en "tjejdag light". Vi åkte till Marieberg, gick i affärer i nån timme, sedan åkte vi hemåt. Ett litet matstopp blev det, på Mc D. Elvira fick en bok som hon läste i, det ser rätt skönt ut! Nu sitter hon i soffan med täcke om sig och fryser, lilla gumman.

1 kommentar:

  1. lilla Elvindan, hoppas ni hade det ltie bra och så får ni ta en tjejdag längre fram/ Syster Yster

    SvaraRadera