2012-10-24

Härlig eftermiddag!

Håkan tentapluggar, i morgon är det tentadags. Därför övertalade han mig att ta med barnen och försvinna från hemmet i eftermiddags, för att han skulle få plugga i lugn och ro. Jag passade då på att kolla med barnens farmor om vi fick komma och fika, och det fick vi så gärna. Vi åkte dit direkt efter jobbet. Ingalill hade köpt krämbullar, vilket är bland det bästa jag vet, kex och så hade hon rulltårta hemma... Bör jag tillägga att jag snart rullar fram? Dessutom har barnen sålt en låda med skumtomtar till henne, som vi levererade och hjälpte till att provsmaka idag... Oskar fikade, byggde lego och lekte i lekparken, Elvira fikade, ritade och lekte med lego och jag och Ingalill fikade och pratade! En mycket trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar