2012-10-14

Frys

Oroa dig inte, det här är inte ett inlägg om att vi inte har någon mat. Jag vill bara visa hur duktig jag var igår! Jag gjorde nämligen det där tråkiga, jag frostade av frysen. Tidningar, plåt och bunke nedanför frysen, kastruller med varmt vatten inne i frysen - ja, ni vet. När all is är borta och man får lägga in matvarorna igen, lite mer ordningsamt än tidigare, då känns det riktigt bra! För övrigt slöade vi mycket. Barnen lekte med varandra, såg på tv och åt lördagsgodis. Jag frågade Elvira om det varit en tråkig dag eftersom vi inte gjorde något särskilt, men hon tyckte det var en jättebra dag. Ibland är det nog viktigt att vila och bara vara!

Idag ska barnen till Söndax. Jag ska på kördag med min kör, det ska bli roligt. Håkan ska plugga, tror jag. Och ta hand om barnen.
Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar