2011-11-09

Julsånger och fika

Igår var jag på körövning med E-kören. Vi övade bland annat några Christmas Carols som vi ska sjunga på en julmarknad första advent. Det är så härligt med julsånger! Ding dong merrily on high, Deck the halls, We wish you a merry christmas och Joy to the world sjöng vi om jag minns rätt. Vi har bara en gång kvar att öva innan det är första advent. Det går fort nu!

Jag börjar nästan få lite julklappsångest, jag har nästan inte köpt en enda än och jag vet att den här tiden fram till jul kommer gå så fort och att det kommer att vara mycket inplanerat, födelsedagar, luciafiranden med mycket mera. För att inte tala om renoveringen av hallen, som måste bli klar innan jul. Hur ska det går till? Hjälp!!!

Idag har Elvira och Oskar lekt med Wilma och Tyra. Det var full fart och de hade jättekul. Camilla och jag hann prata lite och dricka lite kaffe mellan varven. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar