2011-11-20

Åh, vad vi är duktiga, Håkan och jag! Vi har faktiskt hunnit massor i helgen. Kan vi slipa och måla dörrkarmar eller vad det heter i veckan så borde vi kunna tapetsera till helgen. Golvet - tja, vi får väl se vad vi hinner med. Det är visst första advent i helgen också... Och vi måste ordna gran och mossa. Jag har inte tid, jag hinner inte med!!!
Helgen därpå ska vi fira Kalle och min storebror Pär och vi ska hälsa på hos Mathilda och köpa julklappar. Helgen efter det firar vi Elvira, har barnkalas och Söndax julfest. Helgen efter det är sista helgen före jul, då måste vi städa och laga julmat samt göra julkorven, om Ingalill och Stefan kan då.

Usch, nu känner jag mig jättestressad. Dessutom ska jag lära känna en ny grupp elever och lägga upp en planering för dem fram till jul. Och vi ska genomföra en uppgift och skriva om den till vår kurs, den ska vara klar den 12 december. Två dagars kurs i Stockholm ska jag också hinna med. Hjääääälp!

Oj, nu stressade jag upp mig. Jag hade tänkt skriva om helgens jobb. Här kommer i alla fall ett par bilder!


1 kommentar:

  1. Ser ju jättebra ut det där!!! :)

    Kram Annemari

    Ps: det är lååångt till jul än!!! (Inbillar jag mig i alla fall ;) )

    SvaraRadera