2011-05-23

Helgen som varit

I lördags la Håkan tillbaka plattorna som togs bort när de grävde för bergvärmen. Nu ser det fint ut på vår uppfart igen!


Vi geocachade lite, en tur till Finnerödja hembygdsgård blev det bland annat.


Igår var vi i Hallsberg en sväng, dels köpte vi ett skrivbord till Oskar och en leksakstvättmaskin och dels hälsade vi på Josefin och Filip i deras nya, fina lägenhet. De var dock iväg och skaffade katt, vilket tog lite längre tid än förväntat. Vi fördrev tiden med:


lek och geocaching


samt fika, jag åt citronpaj som var myyycket god!


När vi kom hem ställde vi ut leksakstvättmaskinen i lekstugan. Oskar kom gående med den på väg in i huset. Jag sa åt honom att gå tillbaka med den eftersom den skulle stå i lekstugan. "Men det är inget riktigt hus" fick jag till svar från den mycket bestämda unge herrn.



Just det, vi fikade Mozartkulor i helgen också, som jag fått av min yngsta storebror =) Tyvärr tyckte barnen om dem...

Nu är en ny arbetsvecka igång. Tänk, det är bara 13 skoldagar kvar, samt 4 (5 men jag kompar en) planeringsdagar, sen har jag semester!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar