2011-05-08

Avslutning, änglavakt och kalas

I förmiddags var det dags för Söndax-avslutning. Vi åkte på utflykt till Skiren, där vi tittade på/spelade upp ett drama om Moses, fikade, gick tipspromenad mm. Trevligt!


Elvira hade änglavakt idag. Hon tappade balansen inne i växthuset och for rakt genom "väggen". Där låg hon på marken, med glas överallt... Jag blev så rädd, jag var övertygad om att hon hade skurit upp hela armarna. Håkan drog bort henne från glasskärvorna. Mirakulöst nog klarade hon sig med ett litet skärsår vid handen!


Ikväll har vi varit och gratulerat min systerdotter Lovisa, som fyller 16 år på tisdag! Jag kommer ihåg när jag träffade henne första gången, på BB. Tänkt att det är 16 år sedan! Världens bästa barnvakt och barn-underhållare! Grattis igen Lovisa och hoppas du får en bra födelsedag!


Med hamburgare och tårta i magarna sitter vi nu framför TV:n och slöar. Snart dags att säga Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar