2010-11-01

Böcker i oktober

7 böcker. Fattar inte vad som har hänt. Jag hinner ju inte läsa någonting numera. För mycket bloggande, kanske? Eller för mycket jobb? För många barn? Dessa har jag i alla fall hunnit läsa:

29/9 Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert
8/10 Farliga ogifta män av Danielle Steel
15/10 Balen av Danielle Steel
16/10 Bad Boy av Peter Robinson
19/10 Drottningoffret av Hanne-Vibeke Holst
29/10 Paganinikontraktet av Lars Kepler
31/10 Ministermordet av Gretelise Holm

Jag har förstått att den första boken finns som film. Fattar inte hur det är möjligt, det händer så lite, det mesta är tankar, vilket ju kan vara svårt att fånga på film. Lite seg, men läsvärd.
4 bra deckare blev det! Paganinikontraktet var otäckast, på grund av en jakt som fick mig att se mig om efter mördare i huset. =)

Nu måste några bra författare komma ut med nya böcker jag kan läsa, jag har ingen bok jag känner mig sugen på att läsa nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar