2010-01-20

Vet inte vad jag ska göra...

Är ju hemma och vabbar med Oskar, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Han är rätt pigg, han leker och grejar, snart är det sovdags. Själv har jag lite svårt att ta mig för något. Har vattnat blommorna och försökt få bort märkena efter dubbelhäftande tejp på Oskars dörr, samt satt upp träbokstäver med Oskars namn på dörren.

Passar på att lägga in ett par bilder på Oskar och hans systrar, tagna i helgen. På den första ser ni en frysande Jossan och en trött Oskar (taget strax före mat och vila för hans del).



På den andra ser ni Mathilda och Oskar, även detta är taget precis innan Oskars lunch och vila.



Nu har Oskar snart ätit klart lunchen, sen ska jag lägga honom ute i vagnen.
Mat och vila - ett tema i detta inlägg alltså!
Dagens citat:

Om du erkänner att du har haft orätt
visar det
att du är klokare idag än igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar