2010-01-20

Dagens fjärde

Helt otroligt, 4 inlägg på en dag! Inte för att de varit särskilt långa eller innehållsrika, men ändå! Jag har ju glömt att skriva att jag fick ge mig av och hämta Elvira från förskolan på eftermiddagen, hon var trött, frös och var hängig och mycket riktigt, när vi kollade så visade det sig att hon har feber. Så imorgon blir det VAB med båda barnen. På fredag får jag dock jobba, då hade Håkan inte så mycket som han var tvungen att göra, så han skulle ta hand om de små liven. I morgon ska han däremot till skolan, lär inte komma hem förrän kvällen. Tråkigt, har blivit så van numera med att han är hemma! Annat var det när han körde taxi, då var det många, långa kvällar som han inte var hemma. Men sånt är livet! Jag är hur som helst glad att han pluggar!

Nu är det snart dags för Oskar att sova, det är visst min tur att lägga honom i kväll. Det är lite tråkigt att sitta däruppe och vänta på att han ska somna, särskilt nu när vi inte har TV däruppe... Ska sätta mig och gosa med mina barn framför Bolibompa nu, tills det är dags för läggning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar