2009-12-31

2009 i siffror

1 lekstuga har jag byggt
2 Ullaredsbesök
3 gånger var Elvira och jag på USÖ och bytte/tog bort gips
4 Norrköpingsbesök varav tre med/till Mathilda
5 år är Elvira
6 sångövningar har jag varit på med E-kören
7 personer är vi i vår familj
8 snusar om dagen är Håkans ranson
9 gånger om dagen (nästan) gråter Elvira, ofta pga Oskar =)
10 gånger om dagen (minst) får vi lyfta bort Oskar från nåt ställe där han inte får vara =)
11 besök på Kyrkis/Casselgården
12 tänder har Oskar
14 1/4 VAB-dagar under hösten
16 steg gick Oskar den dagen jag började jobba
22 elever i min klass
27 besök på Killevippen under våren
99 böcker har jag läst sen 1/6
176 blogginlägg har det blivit sen 9/3
4545 besök på denna sida har jag haft när jag skriver detta inlägg

Gott Nytt År önskar jag alla bloggläsare!!!


Dagens citat:

Happy new year

Happy new year

May we all have a vision now and then

Of a world where every neighbour is a friend

Happy new year

Happy new year

May we all have our hopes, our will to try

If we don´t we might as well lay down and die

You and I


Björn & Benny mfl?

1 kommentar: