2009-05-03

Nyklippta

Jag har klippt mig! (Nåja, en frisör var det som gjorde själva klippandet.) Bestämde mig för att kapa ett par decimeter. Det blev inte helt som jag hade tänkt mig, men jag tror att jag är nöjd. Det är kort och skönt nu när det är varmt, i alla fall. Vad tycker ni?




Dagen innan klippte jag Elvira. Hon ville inte sitta stilla för det var tråkigt och riktiga frisörer är mycket bättre än jag, men det blev gjort och jag tycker det blev riktigt bra. Har klippt av drygt en decimeter på henne. Luggen är lång för den håller hon på att spara ut, i vanliga fall är den uppsatt med spännen.

Visst är hon fin?



Dagens citat:
För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt
Nalle Puh / A.A. Milne

1 kommentar:

  1. Jag tycker ni blev nice båda två! Isak blev först i poolen, straxt efter att ni åkt. Tursamt att det itne var Elvindan/ kram Syster Yster

    SvaraRadera