2024-09-22

Motions-inspiration!

I januari 2023 laddade jag hem appen Fantasy Hike och påbörjade vandringen mot Mordor. Tanken var att det skulle inspirera till rörelse, vilket funkade i början i alla fall. Mathilda och Johan vandrade också. 



Efter 624 dagar var jag äntligen framme vid målet. Mathilda blev klar långt tidigare, Johan vet jag inte. 





Jag blev sugen på en ny utmaning och hittade appen Walk The Distance. Där valde jag att gå  Camino de Santiago, en vandring som jag skulle vilja göra i verkligheten. Jag fick med mig syrran och Mathilda!

Vi startade vandringen i Saint-Jean-Piedestal-de-Port i Frankrike. 



Den andra dagen avslutade jag på den här vackra vägen. 



Dag 3 slutade här. 



Och här är jag nu, efter dag 5. 



Tråkigt nog vandrar vi inte tillsammans!



Än så länge inspirerar appen till motion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar