2024-09-14

Fredagen den 13:e

Håkan är borta den här helgen och firar en kollega som fyllt 50 år. Efter jobbet tog jag mig ut i skogen för lite kantarellterapi!



Jag hittade lite i alla fall. 



Tomaterna har äntligen börjat mogna, de är så sena i år. 



Men goda!



Sen skulle jag hämta Oskar vid tåget. Tyvärr blev vi påkörda. I sakta fart, allt gick bra med oss, men bilen behöver fixas till lite. Tycker synd om den unga tjejen som körde på oss, hon blev så ledsen. Och vi blev nog båda ganska skärrade. Även om det gick sakta. 



På kvällen köpte Oskar och jag mat från den nyöppnade Sibyllan!





Ser fint ut!



Gott var det också!



Oskar var ute med kompisar en sväng, men kom hem tidigt och ville spela spel med mig! Glömde ta kort medan vi spelade, det här är när vi plockar ihop. 



Svenska nyheter och virkning blev det sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar