2021-11-20

Tiden går fort nu!

Oj! Snart dags att ta fram adventsljusstakarna, jag hänger inte med! 
Den här veckan har jag jobbat, pluggat och gått schemaläggningskurs! Dessutom har vi firat barnboksveckan med att klä ut oss till barnbokskaraktärer!
Underbara kollegor! Här har ni Harry spottet, Rödluvan, Karlsson på taket, Ronja (jag), Alice i Underlandet, Hermione, Lilla My och Pippi Långstrump!
Pippi gjorde stor succé, särskilt när barnen på förskolan fick se henne!



Förskoleklass-fröknarna!



Vi har haft en elektriker på besök också, som har fixat en ny utelampa och ett ute-eluttag!



Ja, jag behöver tvätta det vita… Men lampan är fin!



Lampan i skrubben under trappen hade nåt elfel, så den byttes ut mot en rörelsestyrd. Letar efter lampknappen varje gång jag går in där!



Nej, dags att kliva upp och ta tag i den här dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar